DARMOWA DOSTAWA INPOSTEM OD 149 ZŁ
Załóż sklep Zaprojektuj odzież
Koszyk
0

Bezproblemowe zwroty i wymiany

 

Czy mogę zwrócić lub wymienić swoje zamówienie?

Jako Konsument masz prawo odstąpić od umowy zakupu lub wymienić zakupiony produkt bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Na zgłoszenie chęci zwrotu lub wymiany towaru przysługuje Ci 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. Od momentu zgłoszenia chęci zwrotu lub wymiany przysługuje Ci kolejnych 14 dni na odesłanie otrzymanego zamówienia.

Jak mogę wymienić lub zwrócić produkt?

Zwracany / wymieniany towar musi być nowy, bez oznak użytkowania. Towar w momencie odsyłania musi być starannie zabezpieczony, tak aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu przez firmę kurierską. Zniszczenia wynikające ze złego zapakowania będą traktowane jako zniszczenie towaru a ich zwrot będzie rozpatrywany negatywnie. Pobierz i wypełnij nasz formularz odstąpienia od umowy (formularz zwrotu) lub formularz wymiany rozmiaru/koloru zakupionych produktów (formularz wymiany). Zapakuj produkty wraz z formularzem i odeślij na poniższy adres:

Bazgram.pl
HALA F
ul. Transmisyjna 5
92-410 Łódź

Odsyłaj produkty przesyłką rejestrowaną, np. listem poleconym lub przesyłką kurierską, tak abyś w przypadku zagubienia przesyłki przez przewoźnika mógł dochodzić swoich praw. Prosimy o nieodsyłanie zwracanego towaru "za pobraniem" gdyż nie mamy technicznej możliwości odbioru takich przesyłek.

Po otrzymaniu przez nas przesyłki możliwie najszybciej zwrócimy Ci pieniądze lub w przypadku wymiany - wyślemy ponownie pożądany produkt (maksymalnie 14 dni kalendarzowych). Zwrócimy Ci wszystkie poniesione koszty, z wyjątkiem kosztów dodatkowych, wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia do nas zwracanego towaru, który jest inny niż oferowany przez nas najtańszy sposób jego dostarczenia.

WAŻNE: Zgodnie regulaminem sklepu oraz z przepisami ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. poz. 827) art. 38 pkt 5 konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku towarów, których nie można zwracać ze względów higienicznych lub zdrowotnych - jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. W ofercie sklepu istnieją produkty, które nie podlegają zwrotowi. Są to między innymi produkty wytwarzane na specjalne zamówienie klienta, np. z dedykowanym zdjęciem, w specjalnie dobranej przez klienta kolorystyce, itp. Produkty wyłączone z prawa zwrotu mają w opisie wyraźną informację o braku możliwości zwrotu oraz prośbę o przemyślane zakupy.


 

Jak zgłosić reklamację?

Bierzemy pełną odpowiedzialność za oferowane przez nas produkty.

W przypadku chęci zgłoszenia wady produktu napisz do nas wiadomość e-mail na adres: kontakt@bazgram.pl  - nie wymagamy wypełniania żadnych formularzy.

Wadliwy produkt wymieniamy niezwłocznie na nasz koszt (włącznie z kosztem dostawy). Pokryjemy również koszty odesłania wadliwego produktu. Jeżeli wymiana produktu nie będzie możliwa zaproponujemy wybór innego produktu z naszej oferty lub zwrot pełnej opłaconej kwoty.