DARMOWA DOSTAWA INPOSTEM OD 149 ZŁ
Załóż sklep Zaprojektuj odzież
Koszyk
0

ZAMÓWIENIA

 
1. Jak sprawdzić status mojego zamówienia? Co oznaczają poszczególne statusy?

O każdej zmianie statusu Twojego zamówienia zostaniesz poinformowany w wiadomości e-mail, wysłanej na adres podany podczas składania zamówienia. Jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem naszej platformy, informacje o statusach znajdziesz także w zakładce: Twoje konto > Zamówienia > Twoje zamówienia.

Statusy zamówień w systemie:

Nieobsłużone – Zamówienie zostało złożone poprawnie, jednak jego realizacja jeszcze się nie rozpoczęła. Jeśli zamówienie zostało już opłacone, szybko zmieni swój status. Czas księgowania zależy od wybranego kanału płatności. Najdłużej trwa księgowanie wpłat dokonanych tradycyjnym przelewem bankowym oraz poprzez Pocztę Polską. Księgowanie może potrwać do kilku dni roboczych. Gdy tylko wpłata zostanie przyjęta, na podany adres e-mail przyjdzie wiadomość z potwierdzeniem przekazania zamówienia do realizacji.
Realizowane / W realizacji – Status ten oznacza, że zamówienie zostało poprawnie złożone i jesteśmy w trakcie jego realizacji (przygotowujemy produkty, wykonujemy nadruk, pakujemy). Przewidywany czas realizacji zamówienia do czasu wysyłki to od 2 do 5 dni roboczych. W przypadku nadruków typu fullprint okres realizacji może wydłużyć się do 10 dni roboczych.
Wysłane – zamówienie zostało już wysłane i jest w drodze do klienta.
Wstrzymane – brak wybranego produktu w magazynie, niepoprawna grafika – o wstrzymaniu zamówienia zostaniesz poinformowany drogą mailową.
Pozostałe statusy to: Oczekuje na wpłatę, Gotowe do wysyłki, Anulowane, Reklamacja.

Jeżeli posiadasz dodatkowe pytania dotyczące statusu Twojego zamówienia, skontaktuj się z nami pod adresem: kontakt@bazgram.pl

2. Czy mogę odebrać towar osobiście?

Niestety, aktualnie nie przewidujemy takiej możliwości.

3. Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?

Tak. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta masz prawo zwrócić zamówiony towar, bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.

4. Czy mogę wymienić otrzymany towar?

Tak, masz prawo wymienić produkt w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.

5. Ile wynosi czas wysyłki?

W większości przypadków dostawa przez firmę kurierską trwa 1-2 dni robocze. Warto zaznaczyć że standardowo kurierzy nie doręczają przesyłek w soboty i niedziele. Należy również pamiętać, że nadanie przez nas paczki nie jest równoznaczne z jej wysłaniem. Paczka nadana oczekuje na odbiór przez kuriera. Swoją przesyłkę możesz śledzić poprzez link otrzymany w wiadomości mailowej.
W przypadku nieobecności w domu podczas wizyta kuriera powinieneś otrzymać awizo z informacją, gdzie i kiedy możesz odebrać przesyłkę lub zamówić kolejne jej doręczenie.
Kurier zobowiązany jest podjąć 3 próby doręczenia przesyłki (w 3 kolejnych dniach roboczych). 
Jeżeli przy odbiorze przesyłki okaże się, że jest ona uszkodzona, prosimy o sporządzenie protokołu szkody w obecności doręczyciela (listonosz, pracownik poczty, kurier) oraz o nieprzyjmowanie towaru. Spisanie protokołu nie stanowi warunku do złożenia reklamacji bądź skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy.

6. Jakie są dostępne formy dostawy?

Na terenie Polski oferujemy następujące formy przesyłki: Kurier DPD, DPD Pick UP, Paczkomaty InPost.

7. Dlaczego tracking paczki nie działa?

Jeżeli otrzymałeś informację o nadaniu przesyłki w piątek wieczorem, tracking może być aktywny dopiero od poniedziałku, od momentu kiedy kurier odbierze nadaną paczkę.

8. Jakie są dostępne formy płatności za zamówienie?

Płatność z góry – opłacenie zamówienia z góry za pośrednictwem szybkiej płatności internetowej lub tradycyjnego przelewu bankowego. Płatności z góry obsługiwane są poprzez operatora PayU/PayPal/Blik . Dla zamówień o wartości 149 zł i więcej - opłaconych z góry – obowiązuje darmowa darmowa dostawa.
Płatność przy odbiorze (pobranie) – opłacenie zamówienia przy odbiorze przesyłki od kuriera.
Płatność z zarobionych środków – sposób płatności przeznaczony dla właścicieli sklepów na platformie Bazgram.pl, posiadających środki w wysokości pozwalającej na opłacenie zamówienia. Koszty dostawy nie mogą zostać pokryte z posiadanych środków.

9. Jaki jest numer konta bankowego do opłacenia zamówienia?

Istnieje możliwość dokonania płatności bezpośrednio przelewem tradycyjnym.

Dane do przelewu:

78 1140 2062 0000 4558 5700 1001
Bazgram.pl
Stawki 2A
00-193 Warszawa
Tytuł przelewu: Numer zamówienia, otrzymany w wiadomości mailowej potwierdzającej zakup.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości napisz na adres: kontakt@bazgram.pl

10. Czy wysyłacie zamówienia za granicę?

Informacja wkrótce.

11. Czy założenie konta użytkownika wiąże się z jakimiś opłatami?

Nie, rejestracja oraz prowadzenie własnego sklepu jest całkowicie darmowe.

12. Czy podane ceny są cenami brutto?

Tak, podane ceny są cenami brutto (z doliczonym podatkiem VAT)

13. Jak mogę zmienić adres dostawy lub sposób płatności?

Jeśli zamówienie nie zostało przekazane jeszcze do realizacji, istnieje możliwość zmiany formy płatności oraz formy i adresu dostawy. W tym celu skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: kontakt@bazgram.pl

14. Czy mogę anulować moje zamówienie?

Tak. W każdym momencie realizacji Twojego zamówienia, masz prawo do jego anulacji. W celu anulowania zamówienia wyślij wiadomość na adres: kontakt@bazgram.pl. Zwrot środków na twoje konto nastąpi w przeciągu maksymalnie 14 dni roboczych.

15. Czy produkty są objęte gwarancją?

Tak. Nasze produkty objęte są 2-letnią gwarancją. Jeżeli  mimo prawidłowego prania i użytkowania Twój produkt ulegnie zniszczeniu –  skontaktuj się z nami pod adresem: kontakt@bazgram.pl

16. Jak prać odzież, żeby materiał i nadruk zachowały swoją jakość?

W celu zachowania jak najlepszej jakości nadruków, zalecamy prać odzież w niskich temperaturach (30℃), bez wykorzystywania wybielaczy i silnych środków piorących. Prać i prasować po wywinięciu na lewą stronę.

17. Moja przesyłka została wysłana, ale mimo upływu określonego czasu wciąż nie dotarła. Co robić?

Jeśli przesyłka została wysłana ponad 2 dni temu kurierem DPD i dalej nie dotarła, prosimy o kontakt z nami pod adresem: kontakt@bazgram.pl

18. Jak złożyć reklamację?

Aby złożyć reklamację należy napisać wiadomość z numerem zamówienia na adres kontakt@bazgram.pl. W mailu należy wyjaśnić na czym polega problem oraz dołączyć zdjęcia reklamowanego produktu. Odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne powinieneś otrzymać w ciągu 4 dni roboczych. Ponowna realizacja może trwać do 14 dni.

19. Czy realizujecie zamówienia hurtowe?

Tak. Realizujemy zamówienia hurtowo. Więcej informacji pod adresem: https://hurt.bazgram.pl

 

GRAFIKI

 
20. Jakiego formatu pliki należy wrzucać do generatora?

Generator produktów obsługuje grafiki w formatach JPG, GIF i PNG o maksymalnej wadze 10MB. Z takich też plików wykonywane są nadruki na koszulkach i innych produktach. Zalecamy wgrywać pliki PNG bez tła (tło transparentne).

21. Jakiej rozdzielczości pliki wgrywać do generatora?

Aby nadruk był dobrej jakości, rekomendowane przez nas minimalne wymiary grafiki to 3000x3000px. Przy grafice takiej wielkości jesteśmy w stanie wykonać poprawnie wyglądający nadruk na koszulce. Im większa i lepszej jakości grafika, tym ładniejszy jest nadruk.

22. Co to jest plik CMYK i czy muszę go wgrywać?

CMYK – pliki przygotowane do druku, w celu zachowania jak najlepszego odwzorowania kolorów. Możesz wgrać dodatkowo dodając projekt do sklepu (pole: Plik CMYK, pod nadawaniem nazwy projektowi). Nie jest wymagane wgrywanie tych plików, lecz jeżeli jesteś grafikiem, zachęcamy dodawać dodatkowe pliki w formatach TIFF, AI, PSD, PDF. Im lepiej przygotowany plik, tym kolory w produkcji zostaną lepiej odwzorowane.

23. Jak usunąć tło we wgrywanej grafice?

W celu wykasowania tła we wgrywanej grafice, należy otworzyć ją w dowolnym programie graficznym (np. Gimp, Photoshop, Paint 3D), po czym w opcjach programu wybrać narzędzie do usuwania tła. Dla przykładu w darmowym programie GIMP, można daną opcję odnaleźć przechodząc odpowiednio do zakładek: Warstwa > Przezroczystość > Zmiana koloru na alfę. Po wybraniu narzędzia wybieramy kolor, który chcemy wykasować (kolor tła). Finalnie zapisujemy grafikę w formacie PNG i dodajemy do generatora koszulek. Możesz też wykorzystać internetowe narzędzie do tworzenia grafik – Canva. W wersji płatnej można w bardzo łatwy sposób usunąć tło ze swojej grafiki.
Masz problem z przygotowaniem swojej grafiki do druku? Nasi graficy chętnie Ci pomogą! Napisz do nas na adres: kontakt@bazgram.pl

24. W jakim programie projektować moje wzory?

Istnieje wiele programów graficznych, zarówno darmowych (np. GIMP) jak i płatnych (Photoshop, Corel), w których możesz tworzyć swoje projekt. Oryginalne grafiki możesz też tworzyć za pomocą takich narzędzi internetowych jak np. Canva czy Placeit. Jeżeli korzystasz z baz grafik dostępnych w sieci, pamiętaj, aby każdorazowo sprawdzić warunki komercyjnego wykorzystania danego obrazu, aby nie naruszać praw autorskich twórcy.

25. Czy mogę wykorzystać grafikę znalezioną w internecie?

Jeśli sam nie wykonałeś grafiki lub zdjęcia, które chcesz umieścić na swoim produkcie – potrzebujesz zgody autora tej grafiki lub tego zdjęcia na ich użycie. Zanim użyjesz jakiejś gotowej grafiki – sprawdź warunki jej wykorzystania komercyjnego.

26. Czy mogę używać w grafikach wizerunku osób publicznych?

Jeśli chcesz umieścić w swojej grafice zdjęcie, przedstawiające jakąś osobę, potrzebujesz zgody tej osoby – bez względu na to, czy jest to osoba publiczna czy nie.
Rozpowszechnienie dla celów komercyjnych wizerunku osoby powszechnie znanej, nawet sporządzonego w związku z pełnieniem przez nią funkcji publicznych, jest niedozwolone bez uprzedniego uzyskania jej zgody.
Problem rozpowszechniania wizerunku został rozwiązany przez art. 81 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

27. Czy mogę wykorzystywać w grafikach logotypy firm, drużyn sportowych, zespołów muzycznych itp.?

Nie możesz wykorzystywać żadnych znaków graficznych bez zgody właściciela praw autorskich.

28. Co mi grozi za złamanie praw autorskich?

Jeśli wykorzystasz do celów komercyjnych zdjęcie lub grafikę bez zgody właściciela praw autorskich, czekają Cię konsekwencje prawne. Właściciel praw autorskich może poprosić Cię o usunięcie produktu ze swojego sklepu, może również żądać zwrotu wszystkich pieniędzy, które zarobiłeś na jego pracy albo pozwać Cię do sądu, narażając na poważne kary finansowe.

29. Czy nadruki można nanosić na bok lub rękaw koszulki?

Niestety nie – technika nadruku na to nie pozwala. Dostępne pole zadruku to przód + tył koszulki, ukazany w naszym generatorze. Możesz natomiast zaprojektować koszulkę/bluzę w technologii fullprint, wybierając odpowiedni produkt w Generatorze. Wówczas uzyskać efekt pełnego nadruku na całej powierzchni materiału.

30. Jaką technologią wykonywane są nadruki?

Gwarantujemy realistyczne odzwierciedlenie wzorów i kolorów oraz wysoką trwałość, dzięki zastosowaniu najlepszych dostępnych  na rynku metod wykonywania nadruków na tekstyliach (DTG, sublimacja, fullprint na naturalnych materiałach). Dla zamówień hurtowych oferujemy dodatkowo nadruki, wykonywane metodą sitodruku i haftu cyfrowego. Zapytaj o ofertę: hurt@bazgram.pl

 

WŁASNY SKLEP

 
31. Ile kosztuje założenie i prowadzenie własnego sklepu na Bazgram.pl?

Rejestracja oraz prowadzenie własnego sklepu jest całkowicie darmowe.

32. Ile można zarobić na własnym sklepie?

Wszystko zależy od Ciebie! Największy wpływ mają na to wzory jakie posiadasz w sklepie oraz to, ile zaangażowania wkładasz w promocję swojego sklepu. Najlepsze sklepy zarabiają od kilku do kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie. 

33. Czy osoba niepełnoletnia może prowadzić własny sklep?

Tak! Możesz prowadzić swój sklep, niezależnie od tego ile masz lat.  Jednak, abyśmy mogli dokonać wypłaty w formie pieniężnej, konieczne jest ukończenie 18 roku życia. Jeśli nie ukończyłeś 18 lat – pieniądze zostaną wypłacone Twoim opiekunom prawnym.

34. Jak dużą marżę można ustawić na produkcie?

Wysokość marży zależna jest tylko i wyłącznie od Ciebie. Sam ustalasz ile chcesz zarobić na każdym produkcie.

35. Jak wypłacić zarobione środki?

W celu wypłaty zarobionych środków, przejdź odpowiednio do zakładki: Twoje konto > Konto (rozliczenie) > Wypłata prowizji. Gdy Twoje saldo konta użytkownika wyniesie minimum 250 zł brutto, zakładka pokażę formularz do wypłaty.

36. Czy muszę prowadzić działalność gospodarczą by mieć własny sklep na Bazgram.pl?

Nie musisz posiadać działalności gospodarczej, aby prowadzić własny sklep na Bazgram.pl. Możesz prowadzić sklep jako osoba fizyczna.

37. Dlaczego wypłacone środki są mniejsze od salda konta?

Różnica w wysokości wypłaconych środków i w kwocie widocznej na saldzie Sprzedawcy, uzależniona jest od Twojej formy prawnej i wynika z konieczności odprowadzania podatku dochodowego. Jeżeli chcesz otrzymać szczegółowe wyliczenie kwoty podatku, skontaktuj się z nami.

38. Czy Bazgram.pl wystawia PIT?

Tak. Swój PIT otrzymasz w wyznaczonym terminie listem poleconym lub drogą elektroniczną w formacie PDF.

39. Czy to co zarobię muszę uwzględnić w rocznym zeznaniu podatkowym?

Od każdej zarobionej kwoty należy zapłacić odpowiedni podatek. W Bazgram.pl odprowadzamy wszystkie należne podatki w imieniu naszych użytkowników a wysokość podatku jest każdorazowo widoczna na rachunku do umowy.

40. Czy zarobionymi środkami mogę opłacić własne zamówienie?

Możesz wymienić posiadane środki na kod rabatowy. Przejdź do zakładki: Twoje konto > Konto (rozliczenie) > Wymień środki na rabaty. Dodatkowo dodając kod rabatowy, możesz zaznaczyć opcję: “Rabat obowiązuje tylko w moich sklepach”.

41. Czy z zarobionych środków mogę wygenerować kod rabatowy?

Tak. Przejdź do zakładki: Twoje konto > Konto (rozliczenie) > Wymień środki na rabaty. Dodatkowo dodając kod rabatowy, możesz zaznaczyć opcję: “Rabat obowiązuje tylko w moich sklepach”.

42. Czy mogę prowadzić sklep jako działalność gospodarczą?

Tak. Możesz prowadzić sklep jako działalność gospodarcza. Dopiero podczas wypłaty zarobionych środków, decydujesz, czy wypłacasz je jako osoba fizyczna, czy jako firma. Podczas wypłaty środków, wystawiasz nam fakturę na wartość netto Twojego salda konta użytkownika.

Dane do faktury:
CupSell Sp. z o. o.
Stawki 2A
00-193 Warszawa
NIP: 779 24 22 363
Tytuł faktury: "Marża od sprzedaży"

43. Czy prowadząc sklep jako osoba fizyczna, podpisuję jakąś umowę?

Nie. Umową jest akceptacja regulaminu sklepu.

44. Czy mogę organizować konkursy dla swoich klientów?

Tak. Możesz organizować konkursy dla swoich klientów. Nagrodą w takim konkursie, może być np. kod rabatowy, który wygenerujesz na swoim koncie użytkownika.

45. Czy mogę podpiąć własną domenę do sklepu na Bazgram.pl?

Tak, możesz to zrobić w panelu zarządzania swoim sklepem

46. Czy mogę podpiąć statystyki Google Analytics do swojego sklepu?

Tak. Możesz podpiąć własne statystyki Google Analytics do swojego sklepu. Warto to zrobić, aby śledzić i analizować ruch w swoim sklepie.

47. Czy mogę podpiąć Pixel konwersji z Facebooka?

Niestety nie. Aktualnie nie udostępniamy takiej możliwości. Planujemy w przyszłości wprowadzić taką funkcjonalność.

48. Czy mogę wprowadzić własne produkty do sklepu?

Tak. Możesz wprowadzić własny produkt do oferty Twojego sklepu, nawet gdy go nie ma w naszej ofercie generatora. Jeżeli chcesz to zrobić napisz do nas na adres: sprzedawcy@bazgram.pl

49. Czy mogę zmienić wygląd sklepu?

Na platformie obowiązuje jeden domyślny szablon sklepu.

50. Czy mogę wysyłać Newsletter do swoich klientów?

Nie oferujemy takiej możliwości. Jeśli chcesz zrobić promocję w swoim sklepie i poinformować o tym klientów Bazgram.pl – skontaktuj się z nami.

51. Czy jest możliwość wszycia własnych metek na odzieży?

Niestety nie. Aktualnie nie udostępniamy takiej możliwości globalnie, lecz przy aktywnej współpracy, możemy przygotować dla Ciebie ofertę indywidualną na wszywanie własnych metek.

52. Czy mogę wykupić reklamę na stronie głównej Bazgram.pl?

Nie oferujemy odpłatnej reklamy. Jeżeli chciałbyś żeby Twój sklep promowany był na naszej stronie głównej oraz poprzez inne nasze kanały komunikacji (newsletter, social media), skontaktuj się z nami pisząc na adres: sprzedawcy@bazgram.pl

 

ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY

 
53. Czy wielkość asortymentu ma wpływ na sprzedaż?

Nie musi. Liczy się jakość a nie ilość. Zadbaj jednak o regularne dodawanie nowych wzorów, żeby podtrzymać zainteresowanie klientów. Prowadź kalendarz marketingowy i pamiętaj o wszelkiego rodzaju świętach i okazjach takich jak np. Dzień Mamy czy Mikołajki.

54. Jak wyróżnić mój sklep?

Posiadasz możliwość personalizacji wyglądu swojego sklepu. Możesz dodać własny banner, tło, logo oraz własne mockupy i zdjęcia oferowanych produktów.

55. Jak reklamować mój sklep?

Pamiętaj, aby zamieścić link do swojego sklepu na swoich prywatnych profilach społecznościowych i regularnie zamieszczać posty, promujące Twój sklep. Załóż także fanpage sklepu na Facebooku i Instagramie, co pozwoli Ci dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Prowadź regularną komunikację, informującą Twoich fanów o sklepie, nowych wzorach, aktualnych promocjach. Możesz również wykorzystać płatną reklamę na Facebooku, Instagramie, Youtube czy Google oraz tworzyć filmy na Youtube’a czy Tik Tok’a, prezentujące Twoje produkty w interesujący sposób. Możesz również skorzystać z naszej pomocy. Twórz opisy sklepów i produktów z wykorzystaniem słów kluczowych. Bądź ambasadorem swojej własnej marki. Potrzebujesz wsparcia? Napisz do nas: sprzedawcy@bazgram.pl